For me and For you

"be nice to very single person that you had meet when the way you're going up coz might be some of them will meet you when the way you are going down"

Wednesday, March 23, 2011

Ada sesuatu di sebalik sesuatu....

Salam... 


Aku ini seorang suri rumah yang sedang ingin mencari kerja.... sometimes aku rasa fedup sgt dgn apa yang aku alami setiap hari.... do nothing.... takde benda produktif yang aku buat.... tapi bila aku renung sepasang mata bulat yang luhur itu... aku terasa sgt tenang dan sejenak aku terfikir.. ini lah hikmahnya aku tak bekerja selama hampir 2 tahun ni... aku dapat menjaga/mendidik satu2nya anak gadisku... Damia Qaisara... aku dapat memberikan perhatian yang amat baik untuk puteri tunggal ku ini.... aku dapat memberikan sepenuhnya susu yang paling mahal di dunia untuk anak ku ini.. Mungkin esok atau lusa rezeki itu akan datang padaku dan aku dapat merealisasikan impian ku untuk menjadi .... isteri.. ibu dan wanita yang bekerjaya..... Amin.... 

No comments:

Post a Comment