For me and For you

"be nice to very single person that you had meet when the way you're going up coz might be some of them will meet you when the way you are going down"

Friday, April 22, 2011

.... ~.....~.....~.....

Salam....

Hari ni hari Jumaat.... Esok dah Sabtu... Ahad... day by day.... time by time... up and down..... its keep moving without one second stucked.... So do i.... i keep moving and moving without turning back... nurturing my beloved Qaisara.. aku amat runsing ketika ini... payah nak cakap... payah nak luahkan...tapi  ini adalah salah satu cara aku untuk meluahkan apa yang aku rasa... aku perlukan kawan untuk berbual... tetapi aku tiada... aku perlukan seseorang yang aku boleh berkongsi segalanya... tapi.. adakah aku??? aku perlukan seseorang yang boleh aku dengar segala tentang dirinya..... aku perlukan seseorang yang menghargai aku dan mengharapkan aku sebagai seseorang yang boleh disandar kan kepala di bahuku ketika dia memerlukan sokongan dan kekuatan... adakah aku???  Mujurlah ada sepasang mata milik puteriku in yang selalu memberikan ketenangan kepadaku... suara manjanya... gelak tawanya... sentuhannya... segala miliknya menenang kan aku....

No comments:

Post a Comment