For me and For you

"be nice to very single person that you had meet when the way you're going up coz might be some of them will meet you when the way you are going down"

Wednesday, August 4, 2010

Kami...

Kami terjumpa masa tu dekat Mid Valley... LG.. depan Kenny Rogers ( kununya aku nk dikenen kan ngan kwn pd kwn seumah aku)... Masing2 buat hal sendiri.. jual mahal... Dalam hati aku time tu " sombongnye mamat ni.. poyo je buat muka stone...." tapi dalam hati dia aku tak tau la dia kata ape.. mungkin menda yang sama tak? berlalu mcm tu saje sehinggalah pada satu hari.." beep..beep..beep.. incoming msg...Dia : Hye boleh berkenalan?... Aku: "sorry i'm not interested" .. Dia : "okey no heart feeling".. berlalu macam tu jugak... Aku ingat berenti kat situ je... tapi rupanya Dia tu tak mudah putus asa...Akhirnya pada 17 Ogos  dgn rasminya kami bergelar pasangan kapel... Kalo dah jodoh kan tak kemana... 1 March 08 kami telah selamat mengikat tali pertunangan.... dan pada 20 Dec 08 our solemnization with 2x lafaz.... aku menangis kesyukuran.... speechless... hanya tangisan kegembiraan yang dapat aku luah kan... Alhamdulillah Allah menemukan aku dengan dia... suami ku... Pada saat dia menyarungkan our wedding's ring aku teringat pada arwah ayahku... tak sempat dia nk tengok aku jadi pengantin.. te tiba rindu pulak aku kat dia... Al-Fatihah... Memang betul kata org tua.. marriage life is up and down... kami pon menghadapi masa itu juga... Alhamdulillah kami dapat atasi jugak...  

2 comments:

  1. hehehe... biaser la rumah tangga ader pasang surut kan kak... same goes to me... kdg2 tu bisa menguji kesabaran gak... hehehe...=)

    ReplyDelete
  2. yup... memang cam tu... dugaan...

    ReplyDelete