For me and For you

"be nice to very single person that you had meet when the way you're going up coz might be some of them will meet you when the way you are going down"

Sunday, August 1, 2010

Permulaan...

Hyeyo Friends, 

Akibat terlalu busan di rumah dan untuk tak mensia-siakan facilities yg ada kat umah aku ni... aku pon mula ber blog... blogger la pulak... aku ingin nk share something ngan kengkawan yg sudi memebaca.... ini kisah aku.. kisah kami.... 

Aku :

Pertama kali aku menjejak kaki ke KL ni just after aku konvo.... actually penah la dtg Kl tapi bukan utk cari kerje.. Ingat lagi time tu aku dapat interview kat satu Syarikat Kapal yang agak sadis gak la.... lama gak aku kat situ.. hampir dua tahun... Dalam masa hampir dua tahun kat situ aku menyewa kat umah bertingkat sebelah stesen LRT tu la... glemer gak tempat tu di kalangan student sbb dekat ngan sebuah institusi pengajian tinggi pertama dan tertua di Malaysia nih... Kerja kat sarikat kapal tu amat sgt meruntun hati ku in.. tahap kesabaran seringkali teruji ngan mcm2 hal yg tah hape2.. kat situ aku maintain single.... sampailah aku bertemu dia..... 

Dia : 

Memang dah lama menetap di KL nih.. sejak zaman stadi lagi.... romeo jugak kot masa kat kampus dulu sbb bermulut manis agaknya.. takpon sbb kelaka...pas abes satdi di sbbkan susah sgt nk dapat keje dia ceburi bidang perbankan.... satu.. dua.. tiga bank yg dia berkhidmat tapi tak menjadi la pulak.... hidup hanya untuk hidup... takde matlamat lagi gamaknye... Sampai lah dia bertemu dgn aku... yeeha... 

Kami : 

3 comments:

  1. damia dah nangis... stop dulu la

    ReplyDelete
  2. hehehe... nnt sambung g eh kak... zura da follow akak... feel free follow zura eh...

    ReplyDelete
  3. nant smbung lg cta nie ek...
    nk taw jgak....
    hehehehe
    (^_^)

    ReplyDelete